طرز تهیه چیز کیک ساده

چیز کیک ساده

طرز تهیه چیز کیک ساده

طرز تهیه چیز کیک ساده 1024 680 لبنیات صباح

چیز کیک یکی از خوشمزه‌ترین اعضای خانواده کیک و دسرهاست که به علت داشتن پنیر خامه ای در مواد تشکیل دهنده، طعم خاص و پرطرفداری دارد. شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که اشتیاق خوردن یک اسلایس چیز کیک داشته‌اید اما فکر مراحل آماده‌سازی و استفاده از حجم زیادی از مواد، شما را از تصمیم درست کردنش منصرف کرده باشد. در این مقاله طرز تهیه یک چیز کیک ساده و خوش‌طعم را خواهید آموخت تا دیگر نگران سختی یا وقت‌گیر بودن آن نباشید.

بیسکوییت پتی بور: 250 گرم

پودر ژلاتین: 1 قاشق مرباخوری

آب: 1 لیوان

چیز کیک بدون فر

طرز تهیه چیز کیک ساده

قدم اول

ابتدا بیسکوییت ها را درون غذاساز خورد می‌کنیم و داخل یک کاسه مناسب با مره آب شده مخلوط میکنیم تا یکدست شوند. کره را می‌توانید با روش بن ماری روی بخار کتری و یا سماور آب کنید.

قدم دوم

مخلوط بیسکوییت و کره را داخل قالب می‌ریزیم و با قاشق آن را کاملا فشرده می‌کنیم. بعد ازین که مطمئن شدیم مخلوط به خوبی پخش شده و به کف قالب چسبیده است آن را برای 45 دقیقه داخل یخچال قرار می‌دهیم.

قدم سوم

در حین آماده شدن مخلوط کره و بیسکوییت مواد میانی چیزکیک را آماده می‌کنیم. برای این کار پودر ژلاتین را با یک لیوان آب مخلوط کرده و روی بخار آب قرار می‌دهیم تا ژلاتین کاملا در آب حل شود. پس از حل شدن ژلاتین، آن را کنار می‌گذاریم تا خنک شود.

قدم چهارم

در یک ظرف مناسب، خامه را همراه با پنیر خامه‌ای، وانیل و شکر هم میزنیم تا یکدست شوند. به ترکیب مواد، ژلاتین را اضافه کرده و مجددا هم میزنیم. بعد از اینکه مواد به خوبی ترکیب شدند، زمان آن رسیده تا بیسکوییت ها را از یخچال خارج کنیم.

قدم پنجم

مخلوط خامه و پنیر را روی سطح بیسکوییت ها پخش می‌کنیم و با قاشق سطح آن را کاملا صاف می‌کنیم. سپس مواد را برای مدت 2 ساعت درون یخچال قرار می‌دهیم تا حسابی خودش را بگیرد.

چیز کیک یکی از چندین مدل کیک‌های مناسب برای عصرانه و صبحانه است که تنوع بسیاری داشته و با طعم‌های مختلفی تهیه می‌شود. اگر به دنبال عصرانه‌های خوشمزه و ساده هستید به شما توصیه می‌کنیم طرز تهیه کیک شکلاتی خیس را بخوانید و در کمترین زمان ممکن یک کیک خوشمزه و پرطرفدار داشته باشید.

در نهایت در این مقاله طرز تهیه چیز کیک ساده و فوری را یاد گرفتید، حالا چیز کیک شما آماده است و می‌توانید آن را برش زده و همراه خانواده نوش‌جان کنید!

3 دیدگاه

-- بارگیری کد امنیتی --