میوه هایی که بیشترین پروتئین را دارند!

پروتئین در میوه

میوه هایی که بیشترین پروتئین را دارند!

میوه هایی که بیشترین پروتئین را دارند! 626 488 لبنیات صباح

پروتئین در میوه : آیا میوه پروتئین دارد؟

پروتئین در میوه : هنگامی‌که به منابع پروتئین فکر می‌کنید میوه ممکن است اولین چیزی نباشد که به ذهن شما خطور کند. اما اگر به دنبال موارد بیشتری هستید، همه مواد مانند میوه‌ها را نیز باید در نظر بگیرید. برخی میوه‌ها می‌توانند راهی شیرین برای افزودن دوز اضافی از این ماده مغذی به رژیم غذایی شما باشند.

پروتئین در میوه

گواوا

گواوا یکی از غنی‌ترین پروتئین میوه‌های اطراف است. در هر فنجان به میزان 4.2 گرم مواد مغذی پروتئینی دریافت خواهید کرد. این میوه گرمسیری همچنین سرشار از ویتامین C و فیبر است. آن را برش بزنید یا درست مثل یک سیب آن را گاز بزنید و میل کنید. شما حتی می‌توانید دانه‌ها و پوست را بخورید، بنابراین چیزی برای تمیزکردن وجود ندارد!

آووکادو

یک دسته آووکادو را مخلوط کنید یا مقداری از این میوه سبز را روی نان تست خود له کنید. یک فنجان آن قطعه‌قطعه‌شده یا مکعبی 3 گرم پروتئین را داراست. این مقدار پروتئین دارای یک میوه خیلی زیاد است. همچنین پر از چربی، فیبر و پتاسیم سالم است و آن را به‌عنوان یک افزودنی مهم به هر وعده غذایی تبدیل می‌کند و آیا می‌دانید برخی افراد آن را شیرین می‌خورند؟ آن را با هلوهای خرد شده و عسل استفاده کنید.

پروتئین در میوه

کیوی

کیوی در هر فنجان حدود 2 گرم پروتئین به شما می‌دهد و مجبور نیستید زمان زیادی را برای تهیه آن صرف کنید. خوردن پوست آن برخلاف میل خیلی از افراد کاملاً خوب است. فقط مطمئن شوید که آن را خوب تمیز کرده‌اید، سپس فقط ورقه‌ورقه کرده نوش جان کنید. پوست آن به شما آسیب نمی‌رساند. بلکه برای معده و روده شما بسیار مفید است.

زردآلو

یک فنجان از آن دارای 2.3 گرم پروتئین برای شماست. زردآلو خشک نیز یک میان وعده سریع و خوشمزه است. آنها را به‌تنهایی، یا در سالاد بریزید.

همچنین بخوانید :  نشانه های عدم تغذیه مناسب

توت سیاه و تمشک

همه توت ها منبع عالی پروتئین نیستند. اما توت سیاه دارای 2 گرم پروتئین در هر فنجان است. تمشک نیز دارای پروتئین نسبتاً بالایی است. آنها را به‌تنهایی به‌عنوان میان وعده بخورید یا آنها را برای یک میان وعده بعد صبح به ماست اضافه کنید.

پروتئین در میوه

کشمش

اگر میوه‌های خشک موردعلاقه شما هستند، کشمش برای پروتئین ماده مناسبی است. یک اونس تقریباً 1 گرم پروتئین دارند. آنها را با آجیل میل کنید، آنها را در صبحانه روی بلغور جو دوسر خود بپاشید، یا آنها را در سالاد بریزید.

موز

موزها از نظر فنی توت هستند! بله اشتباه نخواندید، توت! بر اساس یک مطالعه، موز سرشار از پتاسیم است، یک میوه بسیار مفید و راحت برای خوردن در هر مکانی! و می‌تواند بدن شما را در طول تمرین به‌اندازه نوشیدنی ورزشی تأمین کند. یک موز متوسط 1.3 گرم پروتئین به همراه دارد.

گریپ‌فروت

این مرکبات نه‌تنها یک سوپراستار ویتامین C است، بلکه یک گریپ‌فروت متوسط 1.6 گرم پروتئین به شما می‌دهد. فکر می‌کنید شما فقط درگیر آنها نیستید؟ این را امتحان کنید: یک گریپ‌فروت نصف شده را به مدت 5 دقیقه گرم کنید تا روی آن کاراملی شود، سپس روی آن دارچین آسیاب شده بپاشید و با قاشق میل کنید.

پرتقال‌

اینها منبع عالی دیگری از ویتامین C هستند و یک پرتقال متوسط 1.2 گرم پروتئین دارد. برای به‌دست‌آوردن تمام مزایای پروتئین این مرکبات، باید تمام آن را میل کنید.

گیلاس

این میوه‌های سنگ قرمز عمیق یکی از شیرین‌ترین غذاهای تابستان است و از نظر پروتئین نیز مناسب است. یک فنجان گیلاس بدون هسته دارای 1.6 گرم پروتئین است. وقتی در تمام فصول در دسترس نیستند، آنها را منجمد بخرید تا با اسموتی خود ترکیب شوند.

پروتئین در میوه

شما می توانید از این میوه ها که اکثرا هم در کشورمان وجود دارند در برنامه غذایی خود به عنوان یکی از بهترین منابع غذایی پروتئین دار بین میوه ها انتخاب کنید.