جشنواره بزرگ صباح با همکاری افق کوروش (تمدید شد)

جشنواره ماه رمضان صباح

جشنواره بزرگ صباح با همکاری افق کوروش (تمدید شد)

جشنواره بزرگ صباح با همکاری افق کوروش (تمدید شد) 1024 680 لبنیات صباح

اگر از علاقه‌مندان محصولات صباح هستید پس این جشنواره را از دست ندهید. جشنواره بزرگ رمضان صباح با همکاری فروشگاه های زنجیره‌ای کوروش از 15 فروردین لغایت 31 اردیبهشت برگزار خواهد شد و در این جشنواره به قید قرعه کشی جوایزی به شرکت کنندگان این جشنواره اهدا خواهد شد.

شرایط شرکت در قرعه کشی بزرگ صباح

در جشنواره بزرگ صباح، با خرید محصولات صباح از فروشگاه‌های افق کوروش در سراسر ایران، شما نیز می‌توانید یکی از برندگان جوایز ارزنده گروه صنعتی صباح شوید. پس از خرید محصولات صباح از فروشگاه کوروش بارکد درج شده در فاکتور خود را باید در سامانه فروشگاه کوروش به آدرس my.okcs.com ثبت کنید.

برای این کار ابتدا باید به سایت my.okcs.com مراجعه کنید، با شماره موبایل خود وارد سامانه شوید و کد قرعه کشی را در این مرحله ثبت نمایید.

جوایز قرعه کشی صباح

جسنواره رمصان صباح که به مناسبت بیست و دومین سالگرد تاسیس گروه صنعتی صباح در حال برگزاری است جوایز نفیسی را نیز به شرکت کنندگان اهدا خواهد کرد که به شرح زیر است؛

1 دستگاه خودرو کوئیک برای 1 نفر

1 جایزه 500 میلیون ریالی برای 1 نفر

20 سکه تمام بهار آزادی برای 20 نفر

فراموش نکنید که برای شرکت در جشنواره صباح کافی‌است تا 31 اردیبهشت کد پس از خرید محصولات صباح از فروشگاه زنجیره ای کوروش کد قرعه کشی خود را حتما در سامانه مربوطه ثبت نمایید.

2 دیدگاه

-- بارگیری کد امنیتی --