7 فایده شیر برای پوست که نمی‌دانستید!

فواید شیر برای زیبایی پوست صورت

7 فایده شیر برای پوست که نمی‌دانستید!

7 فایده شیر برای پوست که نمی‌دانستید! 1024 640 لبنیات صباح

هیچکس از فواید بسیارزیاد شیر برای سلامتی غافل نیست، شیر یک مایع حیاتی و ضروری در وعده های غذایی است که باعث تقویت استخوان‌ها شده و نقش مهمی را در رشد جسمی و ذهنی ایفا می‌کند. با این‌حال، آیا می‌دانستید که شیر یک مکمل زیبایی شگفت‌انگیز است؟ این یک واقعیت مهم است که نباید فراموش کرد، در این مقاله از مجله سلامتی صباح 10 مزیت شگفت انگیز شیر برای پوست که احتمالا از آن بی‌اطلاع بودید آشنا خواهید شد.

  1. شیر یک تونر و ماسک قوی است

شیر یکی از غنی‌ترین مواد مرطوب کننده است، اما توجه داشته باشید که اگر پوست چرب دارید در مصرف شیر به عنوان تونر احتیاط کنید. شیر یک تونر پوست استثنایی برای انواع پوست عمل می‌کند و به بافت های فرسوده برای ترمیم مجدد کمک کرده و باعث کشسانی بیشتر پوست صورت نسبت به قبل می‌شود.

چگونه ماسک صورت با شیر و تقویت کننده پوست درست کنیم؟

  1. چند قطره آب لیمو را به شیر اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.
  2. اگر پوست خشکی دارید گلاب اضافه کنید.
  3. روی صورت و گردن بمالید و بگذارید 15 دقیقه خشک شود.
  4. اگر پوست چرب است با آب ولرم و اگر پوست خشک است با آب معمولی شستشو دهید.

این یک دستور تهیه ماسک استثنایی برای تقویت پوست است که باید آن را امتحان کنید. نتیجه نهایی پوستی عاری از کک و مک و ترک است.

2. شیر یک مرطوب کننده استثنایی است

یکی از موثرترین فواید شیر، مرطوب کردن آن است. این دقیقاً یک مزیت مخفی شیر نیست. شیر لایه‌های عمیق‌تر پوست را تغذیه می‌کند و حالت دهنده و مرطوب کننده را از داخل ارائه می‌دهد. این به طور موثر مشکل رایج خشکی زمستان را نیز درمان می‌کند. می‌توانید منتظر استفاده از ماسک‌های طبیعی با شیر باشید تا از پوستی شاداب و مرطوب برای تمام فصول لذت ببرید

3. شیر یک پاک کننده پوست قوی است

درک این نکته بسیار شگفت انگیز است که کمی دستکاری بین مواد تشکیل دهنده، یک محصول واحد را به یک تونر، مرطوب کننده و همچنین یک پاک کننده خوب تبدیل می کند. شیر پاکسازی بی‌نظیری برای پوست ارائه می‌دهد، زیرا منافذ پوست را عمیقاً از چربی بیش از حد، سموم، کثیفی و حتی جوش های سرسیاه پاک می‌کند.

4. شیر یک عامل ضد آکنه است

بله درست متوجه شدید، شیر یک عامل مبارزه با آکنه است. چربی اضافی را از بین می‌برد و همچنین خشکی پوست را کنترل می کند. این به طور طبیعی آکنه را تحت کنترل نگه‌می دارد. پوست نه خیلی چرب است و نه خیلی خشک، بنابراین مسئله آکنه ناشی از چربی و خشکی برطرف می شود.

این مقاله را از دست ندهید: پنیر چدار چیست؟

چگونه ماسک صورت شیرِ ضد آکنه درست کنیم؟

1. 2/3 قاشق غذاخوری خاک رنگ بر را به شیر اضافه کنید و مخلوط را هم بزنید تا خمیر غلیظی به دست آید.
2. برای پوست های خشک گلاب را به آن اضافه کنید.
3. این دستور العمل ماسک صورت ضد آکنه شخصی شما را می سازد که از آکنه های طولانی مدت نیز رهایی می یابد.

5. شیر یک محصول ضد پیری است

شک نکنید که شیر یک عامل ضد پیری و دشمن سرسخت برای پیری زودرس است. می‌توانید شیر را با موز له شده مخلوط کنید تا یک ماسک موثر ضد پیری برای صورت درست کنید. ظاهر لکه‌های آفتاب، خطوط ریز، پوست کنده شده و چین و چروک را کاهش می دهد. ظاهر 5 ساله را با این عامل مرگ و میر نهایی از صورت خود پاک کنید.

6. شیر یک درخشان‌کننده پوست قوی است

شیر خام وقتی با ذرات قند استفاده می‌شود، درخشندگی بی پایانی به صورت می‌بخشد. این رنگ پوست را بهبود بخشیده و علائم خشکی قابل مشاهده را از بین می‌برد. بنابراین، پوست شما با استفاده منظم از این عامل سفت کننده شگفت انگیز صورت می‌درخشد.

شیر با از بین بردن بزرگترین محدودیت‌های زیبایی یعنی لکه‌های تیره و علائم آکنه پوست را درخشان می‌کند، بنابراین پوست شما را تا سه درجه روشن‌تر و درخشان می‌کند.

7. شیر پوست خشک را درمان می‌کند

2 قاشق غذاخوری شیر و 1 قاشق غذاخوری عسل را با هم مخلوط کنید. این را با پنبه روی صورت خود بمالید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند. سپس با آب بشویید تا پوست تمیز و مرطوبی داشته باشید. اگر پوست خیلی خشک و پوسته پوسته دارید، موز له شده را به این فرآورده اضافه کنید.

این فواید شگفت انگیز شیر برای پوست، ایمن ترین راه برای دستیابی به پوستی جوان و بی عیب و نقص است. با این دستور العمل های ماسک صورت شیر ​​تا حد زیادی از آسیب پوست جلوگیری کنید. بهتر است فواید شیر برای کاربردهای پوست و زیبایی را بدانید. آیا تا به حال از شیر برای پوست های چرب استفاده کرده اید؟ فراموش نکنید که نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

3 دیدگاه

-- بارگیری کد امنیتی --