• No categories

طرز تهیه خوراک راگو غذای فرانسوی سرشار از ویتامین

خوراک راگو

طرز تهیه خوراک راگو غذای فرانسوی سرشار از ویتامین

طرز تهیه خوراک راگو غذای فرانسوی سرشار از ویتامین 1260 1260 لبنیات صباح

خوراک راگو یک غذای بین المللی فرانسوی غنی از از ویتامین است. در تهیه‌ی این غذای بین‌المللی از ترکیب گوشت، هویج، لوبیا سبز و سیب زمینی استفاده می‌شود، که همگی کالری، ویتامین و پروتئین مورد نیاز بدن را به خوبی تامین می‌کنند. اگر به دنبال تهیه‌ی یک غذای بین‌المللی سالم و رژیمی هستید، از درست کردن این خوراک غافل نشوید. تهیه این غذای فرنگی وقت زیادی از شما نمی‌گیرد و مواد لازم برای تهیه‌ی آن را به راحتی می‌توانید در خانه پیدا کنید.

مواد لازم برای تهیه‌ی خوراک راگو‌ فرانسوی

  • گوشت مغز ران: ۳۰۰ گرم
  • هویج: دو عدد
  • سیب‌زمینی: سه عدد
  • لوبیا سبز: ۲۰۰ گرم
  • پیاز: سه عدد
  • رب گوجه‌فرنگی: یک و نیم قاشق غذاخوری
  • آرد: یک قاشق مربا‌خوری
  • نمک، فلفل سیاه و زردچوبه: به مقدار لازم

خوراک راگو

طرز تهیه‌ی خوراک راگوی فرانسوی

۱.
در ابتدا گوشت مغز ران بدون استخوان را بشویید و آن را به قطعات دو سانتی‌متری خرد کنید.

۲.
یک قابلمه روی گاز قرار دهید و مقداری روغن داخل آن بریزید. پیازها را خلالی خرد کنید. پیازها را به قابلمه اضافه کرده و کمی سرخ کنید. سپس گوشت خرد شده را به آن اضافه کنید و تفت دهید تا آب اضافی آن گرفته شود.

۳.
لوبیا سبز، هویج و سیب زمینی را به قطعات دو سانتی‌متری برش دهید. زمانی که گوشت به خوبی تفت داده شد، هویج، سیب‌زمینی و لوبیا سبز را به آن اضافه کنید و کمی تفت دهید. رب گوجه فرنگی را به همراه نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به غذا اضافه کنید. میزان نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به ذائقه‌ی شما بستگی دارد. بنابراین می‌توانید آن را کم یا زیاد کنید.

۴.
حدود دو لیوان آب به مواد گوشتی اضافه کنید و اجازه دهید تقریبا ۴٠ دقیقه روی حرارت ملایم بپزند. خوراک راگو باید در این مرحله کمی غلیظ باشد. اگر غلیظ نبود، آرد را با کمی روغن در یک ظرف جداگانه تفت دهید. مقداری از آب راگو را داخل آن بریزید تا آرد در آن حل شود و در دقایق آخر به راگو اضافه کنید. نوش جان.

برای مشاهده تمامی آموزش های آشپزی کلیک کنید : آشپزی